FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Format cyfrowy czy tradycyjny?

Format cyfrowy w porównaniu do formatu tradycyjnego różni się proporcją boków. W aparatach analogowych (na kliszę) proporcja boków zdjęcia wynosiła 3:2 (np. 102x152 mm). Aparat cyfrowy wykonuje zdjęcia o proporcji boków 4:3 (np. 102x136 mm).

Jaki format odbitek zamówić jeżeli mój aparat wykonuje zdjęcia o proporcjach 4:3?

Przy proporcjach boków 4:3 masz możliwość wyboru jednego z dwóch sposobów kadrowania zdjęć przy wyborze formatu zdjęć. Masz do wyboru następujące sposoby kadrowania:

Czy jakość moich zdjęć jest dobra dla wybranego formatu odbitek?

Program, który pobrałeś z naszej strony podczas wyboru zdjęć i ustalania formatu zdjęć informuje Cię w formie kolorowych pasków o tym czy zdjęcie które wybrałeś ma wystarczającą jakość aby wykonać dany format. Kolor czerwony informuje o słabej jakości, żółty o średniej jakości, a zielony o tym, że jakość twoich plików jest dobra. Dzięki temu unikniesz zdjęć słabej jakości.

Jaką rozdzielczość ustawić w aparacie dla najlepszej jakości zdjęć?

Musisz pamiętać, że na wysoką jakość zdjęć ma wpływ wiele czynników począwszy od rozdzielczości; sposób zapisu (jpg,tiff); stopnia kompresji; prawidłowo ustawionego balansu bieli czy siły lampy błyskowej - zbyt wysoka powoduje powstanie prześwietleń na fotografii. Poniższa tebelka prezentuje rozdzielczości zdjęć przy różnych formatach zdjęć.

Format zdjęcia Minimalna zalecana rozdzielczość
9x13 cm 640x480 px
10x15 cm 1024x768 px
13x18 cm 1152x864 px
15x21 cm 1425x950 px
20x30 cm 1600x1200 px
30x45 cm 1600x1200 px

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Po wysłaniu zlecenia do laboratorium Cyberlab.pl otrzymasz informacje związane z realizacją Twojego zlecenia drogą elektroniczną (e-mail). Pierwszy e-mail, jaki otrzymasz jest potwierdzeniem o przesłaniu zlecenia do systemu. Następnie jeśli Twoje zlecenie zostało poprawnie wypełnione oraz opłacone (nie dotyczy opcji :odbiór osobisty , pobranie ) zostanie przekazane do realizacji przez laboratorium o czym zostaniesz poinformowany drogą e-mailową. Po wykonaniu Twojego zlecenia otrzymasz kolejny e-mail z informacją o wykonaniu zlecenia i będziesz mógł spodziewać się przesyłki.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zlecone zdjęcia wykonywane są w ciągu 24 godzin następnie są one wysyłane za pośrednictwem poczty. Przesyłka dociera w przeciągu 3-5 dni (nie dotyczy PRIORYTETU). Jeśli wysłałeś do nas zdjęcia w dzień świąteczny lub sobotę, twoje zdjęcia zostaną wykonane w pierwszy dzień roboczy. Jeśli wybrałeś opcję przedpłaty na konto twoje zlecenie zostanie wykonane zaraz po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaconej kwoty.

Jakie formy płatności mam do wyboru?

Przy zamykaniu zlecenia system podaje numer konta i wymagane dane do dokonania przelewu. Przy wyborze opcji za pobraniem płatności dokonujemy u kuriera (listonosza) w chwili odbioru zlecenia . Wybierając opcje odbiór osobisty płatności dokonujemy w kasie firmy przy odbiorze zlecenia.

Która forma dostarczenia przesyłki i płatności jest dla mnie najlepsza?

Najlepszą metodą płatności są przelewy elektroniczne. Jeżeli masz możliwość odbioru osobistego zapraszamy do naszego laboratorium

Kiedy następuje realizacja mojego zamówienia?

Na stronie pokazujemy przykładowe albumy. Oczywiście każdy album może zawierać elementy ramek i ornamentów prezentowanych jednak dbamy o to aby album był niepowtarzalny. Kazdy projekt zaczynamy od czystej kartki i tworzymy projekt tak aby kompozycyjnie był idealnie dopasowany do Twoich zdjęć.

Jaki jest czas wysyłania plików?

Czas transferu plików do naszego systemu zależy od ilości wybranych zdjęć, ich wielkości jak również od szybkości połączenia z internetem. Przy wysyłce dużej ilości zdjęć dbamy o to aby zdjęcia były w niezmienionej jakości i nie kompresujemy ich w żaden sposób, dlatego przy dużych ilościach plików wysyłka może potrwać nawet kilka godzin. Szczegółowa informacja o postępie wysyłki pojawia się na bieżąco na ekranie w oknie transferowym.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Wszystkie zlecenia realizowane są natychmiast po zaksięgowaniu należności na naszym rachunku. W przypadku wyboru opcji za pobraniem lub odbiór osobisty nasz pracownik zawsze kontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zlecenia i umówienia terminu odbioru (jeśli wybrano odbiór osobisty). W przypadku podania nieprawdziwego adresu e-mail lub numeru telefonu zlecenie zostaje usunięte przez pracownika z naszego serwera.

FAQ FotoKsiążka - zobacz najczęściej zadawane pytania na temat FotoKsiążki »

FAQ FotoKsięga - zobacz najczęściej zadawane pytania na temat FotoKsięgi »

Masz inne pytania...

...prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (32) 726-12-19